Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że umowy dotyczące dofinansowania są obecnie w trakcie procedowania.
Pragniemy zaznaczyć, że procedura ta wymaga czasu, ponieważ każda umowa wraz z załącznikami jest rejestrowana i wprowadzana do systemu przez pracowników kancelarii, następnie podlega szczegółowej analizie przez specjalistów, dział księgowości oraz dział prawny. Dopiero po pozytywnym przejściu wszystkich etapów weryfikacji umowa wraz z załącznikami trafia do podpisu Dyrektora.
Po zakończeniu procesu weryfikacji oraz podpisaniu umowy przez Dyrektora, status umowy w systemie WITKAC zmieni się na „podpisana”.
Zgodnie z zapisami Regulaminu, weksel należy dostarczyć po zawarciu umowy. W przypadku, gdy został on przesłany wraz z umową, jest procedowany równolegle z umową i załącznikami.
Oświadczenie podatkowe i wniosek o płatność (jeżeli zostały przesłane wraz z umową i załącznikami) są przekazywane do procedowania po uprzednim podpisaniu umowy i potwierdzeniu dokonanego prawidłowo zabezpieczenia (weksel).
Wypłata środków nastąpi po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych, jednak nie wcześniej niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przez Dyrektora i złożenia weksla wraz z deklaracją wekslową.
Dziękujemy za Państwa cierpliwość i wyrozumiałość.